Tuesday, June 23, 2015

Meet and Greet with Farah Diana Anuar

Cerita dah lama tapi nak up jugak. Ngeee :D
Oppss sebelum tu selamat berpuasa kepada semua muslimin dan muslimat.

Hari tu scroll-scroll instagram tetiba nampak iklan demo make up dan style hijab dari butik Habibi by Al-Kenali. Lepas tu ada artis jemputan Farah Diana AF. Saja nak mencuba nasib dan mengisi masa saya pun gatalkan diri join program tu. Hahahah. Selama ni kan selalu terperap kat rumah sesekali kasi la chance nak bercampur gaul dengan orang.

Dengan yuran yang tak berapa nak mahal sangat cuma RM50 je dihidangkan pulak dengan hi tea makanan yang sedap-sedap di Hotel Grand Pargon J.B sangat-sangat memuaskan hati. Kira tak rugi la pegi sebenarnya saja nak enjoy-enjoy je pun. Bukan tu saja dapat pulak free goodies bag dari butik HBAK. Dalam goodies bag tu ada sehelai shawl dan sehelai inner. Alhamdulillah.

Selain tu ada jugak jualan tudung dari butik HBAK ni. Sempat la saya grab sehelai tudung instant kat situ. Nak beli banyak tak bawak duit lebihla pulak. Haha. Di akhir program ada lucky draw. Macam biasalah saya ni tak pernahnya dapat lucky draw tapi kakak ipar saya dapat. Urmm untung dia.

Sekian sahaja coretan untuk hari ini.


belanja gambar sekeping :p

Konklusi daripada program tersebut saya dapat tambah ilmu lagi tentang make up. Ohh lepas ni nak mencuba makeup for ever pulak selain dari MAC.




p/s: nak berbuka apalah petang ni agaknya? ermm








No comments :

Post a Comment